Dun Laoghaire

mitmelt poot oli kuulda et miks uudiseid pole. lihtviisiliselt läks kiireks.

ja siis teeb juba värske õhk oma töö. praegu viis minutit tagasi lubas are lugema hakata, aga no juba magab. ajakirja lahti võtta ei jõudnud.

eile kui laeva juurde jõudsime kolisime sisse. võtmeid ei olnud jäetud, ju ei arvatud et maabume. ajasime Joe kodust välja ja eesti aja järgi pool kolm lõpetasime kraami pealelaadimise.

läksime linna ja saime veel kannu guinessi aga siis visati välja.

hommikul kell üheksa oli uni läinud. täna siis tegime paati mereklaariks, purjepesu, purjed peale,
mootoritele uus õli, gennaker sai korra masti tõmmatud, akumajandus ringi tehtud, navtex-ais-arvuti peale monteerida, laevapesu jne. ebahuvitavad detailid aga neid on palju.

kui enamvähem sai kõik siis oli kell eesti aja järgi jälle kaks.

mõlemad vanad akud on läbi. mõtlesime homme kui ilm lubab vara startida aga tuleb veel toimetamist.

päike võtab ja tuul lisaks, olgu et sadamas. autosse istudes oled nagu puuris ja tahaks aknad lahti teha. see nüüd süveneb.

siin iiris on tobe komme et õhtul linnas süüa ei saa. jäimegi ilma. pühapäeva õhtul on linnas üldse vaikne.

jutu kirjutamise ajal kustus tiit ära:)