õhtuks tulime selle peale et jälle unustasime rummi valamata. ja sellest siis päevasündmused.
masti mõõtmise päev oli.
esimeses lüüsis oli silla all 18.40m. selle laeva mast on 60 jalga millegagi veepinnast, saime rehkendades 18.36. masti tipus on veel tuulemõõtja windex ja vhf antenn. kas see käib passi andmetesse sisse oli teadmata.
niisiis läksime kammersluisi, sild oli väljumisel. enne silda stopp, nihkusime vaevuvaevu, tuulemõõtja libises läbi. krt, alt vaadates antenn vastu betooni. lüüsivaht ütles et nibin nabin aga ma kahtlustan et ta kaugelt seda peenikest ritva ei näinud.
tagurpidi tagasi. suurte laevade lüüsis käis sild lahti. kaks tundi askeldamist. niisiis mast on üle 18.40’e
ja ega sellega see veel ei lõppenud. järgmine lüüs. holandikeelne jutt ja kaks numbrit 18.30 ja 18.90.
me interpreteerisime seda et vasakul on üks ja paremal lüüsis teine kõrgus. siin oli sild lüüsi kohal, natuke enne. laevu täis, silla alt läbi ei saanud. jäime lüüsi silla alla ootele.
kurat, ja siis hakkasid nad vett sisse laskma. saime masti kahe silla tala vahele. hoidsime mootoriga otsa pinges ja siis nagu naelutatud seal silla all kinni. tehti personaalne teenindus, teised valja, vesi välja, sõitsime silla alt läbi. antenn krapis kolme viimast tala aga läbi paindus. ja siis saime ka lüüsist edasi.
lahe. niisiis cleareance 18.85 mahub veel läbi:)
dotrechtis hakkas politseikaater jälle kahtlaselt meie ümber luusima ja tegi tiire ja siksakke ja ilmselgelt oli neil igav. siis tuligi meelde et rumm kallamata.
tiidu ja raidi võtsime ühe naftatankeri eest peale ja kui välja sõitsime siis ründas üks teine.
napikas.
sadamasse saime otse südalinna, viimase silla avamisega. uskumatult üks koht vaba, muidu täis ja seisti kolmekesi pardas.
linn on sedasorti kus kõiki maju võiks pildistdada,niisiis ma ei viitsinud ühtki teha.
pime oli ka juba.
hilja, köögid kinni, kebab oli ainus mida süüa leidsime.