Caleta de Velez

Tegelikult me startisime Malagasse.

Tee peal tarka raamatut uurides – ebasõbralik sadam – saadavad ka viletsa ilmaga minema. Helistasin siis ette, telefonirobot, vali 1 kui engles, vali 2 kui office vali 1 kui reception – üks senjoriita võttis toru suunas teisele senjoriitale, siis jagasid raadio teel maid kellegiga et kas kohta ikka on. Kaks korda küsiti, jah 11m pikk. Ja siis et tulge, koht on olemas. Läksime siis, kanal 9 peal raporteerime et tuleme (vaikus) ja alles sadamas rib’ga tuldi vastu ja aeti ära – et lady telefoni otsas ütles valesti. Helistasin uuesti, öeldi et office on kinni, homme helista uuesti. Täitsa napakad.

Ega sellega nali veel ei lõppenud, vehkisid käega et internacional on üle muuli teisel pool. Okei, suures kommertsadamas tõesti ka miski värk, kanal 11 port control – küsivad kui pikk ja puha – ei ole seal ka kohta kuigi silma järgi sadam tühi. Kah napakad.

Siin on sadamakoht kinnisvara – välja ostetud – võõraid ei panda. Ja kõigil on lisaks veel poogen ka.

Päeval uurisin Alicantet, kodulehel hindu ja bronni ei ole, kirjutasin. Vastus sihuke et süsteemid ei tööta, nad ei saa vastata – küsigu ma 01 juuni uuesti. Hinda muidugi ka ei öelnud. Äge värk siin. Plaan B peab alati olema – kobid ankrusse või oled öö merel.

Sõidamegi nüüd +16 miili edasi Velez suunas. Valges peaks kohale saama. Tuult pole, vihma sajab. Ometi hommikul kallasime rummi nagu peab.

Saime kaheksaks ühtul sisse ja kohe sööma. Turistivaba koht, kohe tiene tera söök okei ja odav. Kohv jälle 1.5 euro juures ja vein 2 mitte 6 eur nagu seal patuurkas oli. J akuna see suur kalasadam siis ilma kalata ei saanud kohe kuidagi. 14 eur suur seabass või dorada. Molluskeid kah muidugi pikk rida.

Hommikl linnuga sai üle vaadatud. Selline linn siis

Ilm täisa plekk, täristame naftaga. 50nm minna, Adra on sihikul.

Võtsime ka tagasitee täpsema luubi alla, Vuelinguga lendame Alicante-Barcelona samal päeval. Nüüd tuleb veel Alicante kanti saada, seal kolm suuremat sadamat. Alicantesse saamise kohta kindlust siiani ei ole, sadam vastas bronnisoovile et süsteemid ei tööta, küsige 1 juunil. Eks selgub.