Galateia

alateia on kreeka nümf. Laev on hanse 385

Miks järsku see ja mitte mõni teine – sest purjetab hästi.

Moodne kere sügaval asuva raske kiiluga, kõrge mast ja kõik otsad mis purjede seadmiseks peavad olema. Kahe roolirattaga ja taanis toodetud Defa roolimasinaga, Rool käib pehmelt ja kergelt. Pisiasju on veel palju – poom on mugavalt all, sprayhood paraja kõrgusega, Dekk kõiksugu kraamist lage.

Suuremale laevale sarnaselt on nn. business area ja kokpit lahku tõmmatud. Suur ujumisplatvorm ja päästeparve koht sisse ehitatud.

Kere on tehtud esimeses kihis vinüülestriga, Sisuliselt epokere (niiskus ja mikropragude ning osmoosi kindlam). Ehituslikus mõttes palju käsitööd, talad on lamineeritud põhja kinni. kiil epo’ga valatud ning roostevabade poltidega.

Purjestus bermuda taglastusega nagu ikka aga isepautiv. Otsad toodud kõik roolimehe juurde. vastutuult saab üksi rooli keerates pautida. purjed head, nn. ‘cruising laminate’, Hanse terminoloogias on siin peal FCL perfomance pakett ja purjed Elvstömi toodang. Lisaks on laeval genua kelgud ja topeltvintsid ning gennakeri varustus. Mast 17.3m pikk, purjepinda 74m2.

Kolm kajutit, üks dushiruum-wc, salong. Küte ja soe vesi.

Navigeerida aitab Raymarine elektroonika – 12 tolli E125 plotter roolis, i70 multifunktsionaalsed kellad ja Smartpilot X10 autopiloodi aju. Rooli keerab jällegi Defa looming – Directdrive DD1 planetaarmootoriga ajam. AIS transponder samuti olemas ja radarikuppel on mastis. Echomax radarireflektor ka. Kõik see on üks parimaid mis toodetakse. Lisaks on laeva süsteemi integreeritud planeerimisarvuti Timezero’ga ja Jeppeseni kaartidega.

Navigatsioonituled on dubleeritud, standardsed all, tri-light üleval mastis.

Groodil on lisaks kolmas rehv ja foka asenduseks olemas tormipuri. Turvalindid ja rihmad. Päästeparv on kaheksale, termokostüümid, pauguvestid ja ämbri täis rakette. Gaasisüsteem on anduritega. Ühesõnaga kaunis kõik on ka turvalisuseks tehtud.